Trollhättan ?

Galen dag!
Började med en fikastund med Matilda att Äna på Grön.
Vandrade vidare och träffade på lille Niklas.
Han skulle träffa Daniel och åka till Trollhättan för att kika kläder,
så whattahell liksom .. klart vi hänka ?

Sååå,där far vi iväg!
Sen var det ju vart denna klädaffär som dom så gärna ville till låg nånstans ?
E H M. Ja.
Så där åkte ju vi runt i cirklar för ett tag..ja,ett tag.
och vart visade det sig att det låg ?
JOOOHORÅ,där vi stannade till först givetvis!
Hej på den.

Så nu sitter jag här och luktar PIMPIM :)
Anna köpte till mig,mhm.

Fiiilm ska jag kolla nu.
Fick låna nån jävel utav Niklas (:
YAO MAN! Så,morsning.

Kommentarer
Postat av: Louice :)

'OYS ;D
tih, du hittade mig innan jag hittade dej ;D
pusselii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback