GLAAAASS!

Kära vänner, jag är nu stolt över mig själv att jag har gått alla dessa dagar i skolan utan några slags förseningar eller dylikt.
Därför vill jag nu diploma mig själv att jag snart lyckats med en hel skolvecka utan några som helst problem.
Jag är så stolt över mig själv. Halleluja!

Kära vänner,nu låter det som att jag är en skolkare utan dess like men så är icke fallet,jag är bara trött på morgonen. LÅT MIG SOVA IBLAND,bara liten stund till.. typ 5 min SNOOOOZE.
Jag tror nog det är bästa uppfinningen. Den där lilla knappen som bara får väckarklockan att sluta låta som en jävla stolle och istället få andas lite i 10 min. Visst är det underbart?

Men ja,som sagt,det här har jag klarat hur fint som helst!
Veckan är icke slut än. Det är två skoldagar kvar och I am going to make it så att säga!
Haha,fyfan för mig..

Kommentarer
Postat av: LOLLO

duktig sötunge!
och du är ju bara så jävla goer så jag typ vill äta upp dig! FATTARUDEELLER?!

Postat av: Bella

Jag har också klarat mig alldeles uuutmärkt ! Har inte ens mått illa denna veckan, woho ! :D
Och imorgon börjar APUn, jag SKA få jobb där, jag ska.

2007-08-29 @ 22:12:21
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback