Hejapp!

Sitter väl mest här för att göra det jag är bäst på; snoka på andra.
Men aldrig skriver jag någonting själv?! SKÄMS LOUISE!

Så,okej.. nu skäms jag lite och därmed upprepar jag igen att jag ska skärpa mig.
Så,okej.. nu skärper jag mig.

HEJ BLOGG HEJ BLOGG!
Fan vad många skriver skit och vettigt i sina bloggar egentligen.
Det bara rinner ur dem. Förstååår icke hur de orkar ,MEN om vi orkar tjöta,så orkar dom blogga.
Mer än så enkelt är det väl?

Min tur att tjöta nu då,här på bloggen alltså.
För att tjöta annars är jag bra på,det vet jag.
Jag ingår nog mer i den gruppen att tjöta mer offentligt öppet,än här.. ehm,på nätet.
Tänk vad många som kan se hur mycket skit man skriver ner då.
Typ om sitt liv osv.. ALLA KAN SE! Hur coolt och kusligt är inte det på en skala då?!
Helt galet.

Men okej,nu tappade jag bort mig igen.
Jag vill bara säga mitt sen säger jag hejdå och beger mig bakåt igen.

Numbo uno: Jag saknar Robin. Han är i Bulgarien nu med sina coola kompisar och har det så coolt kul man bara kan ha och dom är så coola att dom T.OM BLIR NEDSLAGNA UTAV POLISER?!?!?!?! OKEEEEEEJ!
Där blir jag lugn när jag fick reda på det,jättelugn. Här försöker jag vara lika cool här hemma,fast på ett annat sätt då. Ni vet sådär cool - lugn (eftersom jag fått min nervösa hur-är-dom-VART-ÄR-DOM?! nerverna utav käre farmor som tyvärr är bortgången och jag tror nog hon skänkte bort den fina nerven till mig,tack farmor. DU är bra!)
I vilket fall som helst.. så blir nu inte självaste Robin inblandad (PUH) utan våran vän Elias och Zigge.
Underbara pojkar råkar ut för detta. Rånade och nerslagna utav civilklädda fånar. EH?

Det känns ju nästa som man borde ta på sig mammabrallorna,sätta upp håret i en såndär ful liten knut där bak. Åka ner dit,stampa med foten,ner med pekfingret i marken och skrika "NU ÅKER NI MED MIG HEM,OCH DET MED BUMS!"
Snälla? 
 
Jag hade kunnat göra det,helt seriös.
Jag är så orolig! Ta det lugnt pojkar,förihelvete!
Jag tycker ju faktiskt om er..

Så nu tänker jag be till allt som finns och jag får tag i att dom vakar över mina småpojkar där borta så dom kommer hem i rätt händer.
Tack för mig.
/ LOUISE L-R

Kommentarer
Postat av: Marina

Shit, förstår att du är väldigt orolig :S

Postat av: LOLLO

Du är ju bara syndigt söt, ungjeäfel! Lovar att du - just du - kommer bli en såndär bullmamma. FAN-SÅ-SÖT!

2007-08-04 @ 12:59:26
URL: http://www.blueeyed.blogg.se
Postat av: Bella

Låna mammas snyggingar till byxor så är du en fullfjädrad "NU ÅKER NI MED MIG HEM,OCH DET MED BUMS!"-mamma ! Skitbra ju.

2007-08-04 @ 17:07:35
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback