2007

Vad har jag då lyckats hinna med år 2007?
En punktlig sammanfattning!

- Varit i Alanya med mina fina tjejor.
- Flyttat hemifrån.
- Fyllt 18 år.
- Sett Mötley Crüe i Globen.
- Varit i Stockholm x 2.
- Sista sommarn i stugan i Vbg.
- 1 år med Robin.
- Börjat med körkortet.
- Haft bihålsinflammation.
- Färgat håret typ 10 ggr.
- Varit på HULTSFRED!
- Kattungar
- Regnig piss-sommar för övrigt!

Vad händer/vill jag ska hända 2008?

- Två resor,MINST!
- Mer ordning i lägenheten ;)
- STUDENTEN!!
- Soligare sommar!
- Mer pengar på lotto!
- Ett husdjur

Sen kommer jag inte på mer.. Men det kommer nog med tiden!
Nu ska jag hoppa i säng! Godnatt :) Pusskram

image132


Kommentarer
Postat av: Martin

Desamma tjejen!

En bamsekram ifran sjömannen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback