In schooool!

Morsning!
Min skoldag började fint..eeeh, NOT!
Blev så sjukt stolt över mig själv när jag lyckades komma upp ur sängen i tid för en gång skull!
Jag kom till skolan endast 5 minuter sent då jag träffade min lärare och EN av min klasskompis.
Vi var bara TVÅ stycken som var på första lektionen!!!!!!
JAG KUNDE LIKA GÄRNA SOVIT SOM ALLA ANDRA GJORDE! 
Unfair!
Nu börjar nästa lektion klockan 12...

Sitter nu därför här och gör nummerlappar till våran fina klassbyrå där vi har varsin låda med våra bilder i.
Saken är den att när man väl sitter här och skriver ner alla namn så glömmer man ALLTID någon ändå! Plus att de flesta efternamnen bara flyger iväg. Så frammåt går det icke..

Ska glida runt lite nu.
laaater!


image110
Hittade en gammal söt bild från förra året här på skoldatorn.
Lika bra att bjuda på det tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback