Julshopping!

Idag har jag köpt min alldeles första julklapp!... till lillasyster.
Hoppas hon blir glad! Dock är jag inte färdig med hennes saker än. Sånt här tar tid!

Det är kul när man väl lyckas hitta något! Annars är det piss och pina.
Man blir bara allmänt sur och irriterad och kan nästan alla affärer utantill sen...iallafall här i Borås.

Roligast är när man hittar något fynd till sig själv! Det gjorde jag idag och då blev jag glad!
WOOWIWHO!
Nu när jag flyttat har jag knappt sånadär pill i pill saker att pilla med. Såsom nagelack osv..
Så jag hittade världens fynd;
image112

Skitbra låda med nagelsaker i! Preecis vad jag behövde!
Synd att du inte hittade det här Bella.. Det kunde du köpt åt mig.
Billigt och bra med (: 99 kr på Kappahl.


Kommentarer
Postat av: Bella

Men vafan ! Varför köpte du det ? Du kunde ju varit lite snäll och skvallrat för mig att du ville ha det ist.
Dumass !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback