Julstök

Jag har verkligen inte orkat stressa igenom mig julen så som de flesta andra har gjort.
Iofs får jag ju just det där problemet då att jag nu sitter här och får sista dagen på mig att få allt gjort. YEAHJ!
Typiskt mig.

Ska jobba imorgon klockan 7 med. bläähä.. Iofs är jag jefligt glad över att jag inte har stängning då. Läääär ju vara stressat då! Alltid några som kör på samma style som mig. Lyckat dudes!

Var iofs nyss och handlade med lillknorten syster. Passade på att köpa hem julskinka faktiskt! (vuxenpoäng?)
Så sjukt gott på macka med senap! Waaha. DET är vad jag kallar jul! namnam :)

image119
Lillknorten i sommras.
Observera INTE urringningen!!!!!!!!! Passa dig.

Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAH vilken jävla hoe jag är ! Du kunde ju typ gjort just det området suddigt eller nåt ? Censurera liksom ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback