Kreativ?

Hej.
Klockan är ju 01.36 när jag nu skriver min första rad på detta inlägg.
Jag har inte velat lägga mig än med brist på annat.
Rastlös var jag för ett tag när klockan var c.a 23.
Jag bestämde mig då att "JA,jag tar ett korkat beslut och slingar mitt hår!",
för jag menar,det är ju kul. Eller så.. När det blir bra iallafall.
Blev det bra? EEEEH NEJ.
Slutsats; Mitt hår ser ut som en missbildad päls på en geopard ( ni vet en sån som springer fort..).

JAG ÄR SÅ BRA!

Men när jag kollade mig i spegeln sist.. alltså för ungefär 5 minuter sedan tänkte jag;
"Whaaat the hell,jag är kreativ" sen gick jag därifrån.

Är nog bäst jag faktiskt går och lägger mig nu..
Tackhej

Kommentarer
Postat av: Martin

Alla säger att det är sjukt roligt! Tyvärr kommer jag nog bli skitfull varje kväll!

Shoo!

Postat av: Bella

"ni vet en sån som springer fort .."
HAHAHAH neeeehäääe ?

2007-12-18 @ 08:42:20
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback