Ouila!

Ae.. Shame on me!
Jag har vimsat runt här på internet i timmar! Men icke har jag skrivit nånting i min blogg inte..
Man fastnat så lätt på andras bloggar ju! Skriv inte så mycket vafan.. Då måste man ju uppdatera så mycket ;)

Harru,ni anar inte vad jag gjort!
Jag har kollat resor som en idiot!! Såå sjukt sugen att dra över jul och nyår!
Det blir säkert piss-slask-mös-väder ändå och klänningen som man köper är säkert för obekväm att bli för full i.
Så att varför inte bara sticka!? Eller vad säger ni grabbar? .. Tänkte väl det.

Bli inte förvånade om jag gör det.
(Bella.. slå mig inte!)

Nu ska jag lägga mig i min bästaste säng och mysa med mina gossedjur.
Pussochkräm Loeys

image100image104
image103image106
Turkiet -06

image101image107
image108image109
Turkiet -07


Kommentarer
Postat av: Bella

HAHA jag hatar den bilden. Det ser ut som att jag dyker upp där i kanten och är förvånad och lycklig att jag hamnade just där hahaha.

OCH DU ÅKER FÖR IN I HELVETE INTE !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback