Pappa är sötast i världen.

Han fyller år imorgon och helt plötsligt kommer en msn-ruta upp;


Lennart säger:

jag behöver nya vantar så ni vet det de


Jag tror jag inte kommer sluta le på typ en halvtimma.
Så otroligt jävla söt! Haha!


2 min senare.


Lennart har precis skickat dig en vibb.


Lennart säger:

å så behöver jag strängar till gitarrer också


5 min senare

Lennart har precis skickat dig en vibb.


Lennart säger:

å en ny bil också


AAH,okej gubbe.. nu får du ta och chilla lite!


Kommentarer
Postat av: Bella

Lennart skickat 2007-12-28 20:34:
jag saknade dig å du jag behöver nya tygvantar och strängarbåde till elgit. & nylongit=bra presenter

Postat av: Looooooooolls

hahahahahahahaha, sötnosfarsan! :D

2007-12-29 @ 01:08:03
URL: http://www.blueeyed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback