Söndagsgröt.

GÄÄÄSP
Godmorgon alla!
Gårdagen hos Mickan blev mest lyckad. Hon fick ett vinspel utav mig som vi bara lade på golvet för ingen orkade förstå sig på det. Haha! Men ändå.. tanken som räknas liksom,ifrån mig då.
Det bjöd på vin,bers och hela konkarongen! Så,ja. Vi fick ändå till firandet så att säga.

Sen var det ju bowling då. Bowling ja.
Man kan väl säga som såhär.. att,vi lyckades vara kvar ungefär en halvtimma HÖGST!
Kan det blir mer typiskt? Fast vi gjorde ändå kvällen jävligt bra sen ändå,så äääääsch!

ANNAAARS!?
Idag är det hårvisningsblö på Åhaga.
Massor med vänner som är modeller så det är klart man drar dit!
Lite sent ute bara eftersom det började för 5 min sen och jag sitter här i gråa pyjamasbyxor.
Ehm.
Men heter man Loys så gör man och är det söndag så är det!
Får väl sätta fart!
Häng med vettja :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Bella

Varför gick jag inte upp när du ringde ? Jag gick fan upp 14:18. Slå mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback