And when you kiss me like that..

Tänt mina nya doftljus i min nya ljushållare i min lilla mysiga lägenhet.
Börjar få iordning det ganska så bra nu.
Det börjar alltså likna någonting här såsmåningom,ME LIKE!
Vardagsrummet och badrummet har fått sig en rejäl kick nu.
Bara köket som saknar lite ömhet. Men det kooommer köketlilla,jag lovar!

En stor saknad till min familj naturligtvis.
Ibland känner mig sig fruktansvärt ensam och övergiven! BLÄ
Men whaaattefuck,man är väl kvinna. Kvinnor klarar sig själva,oja.
Snart får man väl börja plantera blommor och prenumenera på Borås Tidning med.. 


Kommentarer
Postat av: LOLLO

mohahaha ;D
tänk sen när du ska börja damma och grejer - MOHEHE.

Postat av: Marina

Glöm inte köpa en såndär mopp. Det har inte David gjort än, och jag lovar dig att det inte är skinande där inte. Ussa. :P

2007-07-23 @ 19:05:54
URL: http://qute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback