Godmorning sunshine!

Fåglarna kvittar. OOOHOHO,I feel vårfeeling!
Wonderbart.
Bara dessa dumma moln kan leka lite mer kurragömma och släppa fram vår fina sol så skulle det ju inte kunna blir så mkt bättre. Ge hit det varma klimatet,tack!

Graaow,
älskling är så underbart jävla söt när han sover.
Alltid vaknar jag upp före honom.
Jag går då ut i köket och brer två mackor (skogaholms limpa givetvis) ,
med baconost på.
Sen sätter jag mig här i datastolen och kikar på honom när han sover.
Han ser så lugn och fin ut.
Finns inget bättre sätt att vakna på.
Det har liksom bara blivit en vardaglig sak och jag gillar den. Oja!
:)

Idaaaag måste jag ut och fota! Skolarbete,skolarbete.
Men ett kul skolarbete såklart! Fota är kul, när man har ideér.
Just nu har jag nada ideas överhuvudtaget. Men alltid kul att improvisera lite.
Det dyker nog upp något i skallen eftersom.

Nu ser vädret grått ut.
Ska nog inleda den med en morgoncigg.
Tack för mig! / LLLLRRR.




Kommentarer
Postat av: Bella

1. Vad gör du INTE i skolan idag ????????
2. Jag är emot morgonciggen.

Postat av: Bella

Och btw, vad hände med bakgrunden du skulle göra och skit ?

2007-03-08 @ 12:48:08
URL: http://allkindsoftime.blogg.se
Postat av: LOLLO

morgoncigg!? JAG SKA FIMPA DIN JÄVLA MORGONCIGG...!
Fattar inte du din lilla hallonfilé att vi vill ha dej levande?
HMPF.
btw, good girl som bloggar igen ;)

2007-03-09 @ 19:09:32
URL: http://www.blueeyed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback