Pess

Vilken jävla dag,rent ut sagt.
Ursäkta men,ja.

Min dag började med hjälp utav min alarmklockas hjälp.
Den väckte mig klockan 8.00 men lyckades ej få upp mig.
( :) )
När klockan slagit lite över 17 över kände jag att,NAAAEFAN jag har ett jobb att fixa!
Så,ja. Ibland måste man!
Upp går Louise the mumie. Skiter fullständigt i duschen och äter mig en god frukost.
Klappar Dennis hejdå och för att hinna med bussen så traskar jag iväg lite extra fort.
Väl framme så,
VAAAART I HELVETE ÄR MITT BUSSKORT?!
Yes! Så där fick jag ringa till jobbet och blev ändå ja.. 17 minuter sen. (;

Kommer ut ifrån jobbet klockan 15.00 REGN!
Ett glatt leende på väg.
Ännu bättre är när jag fick reda på att mitt busskort gått ut och jag måste gå hem.
MMMMMM!

Haha,vart är vägen på väg?

Får fira denna dag med en inflyttningsfest hos Irehall.
Trevligt värre!
HarenajsPuss.image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback