HAHA!

Jag scrollade ner på min sida och märkte att jag enbart lagt upp bilder på godsaker jag vräkt i mig.
Jag är så sjukt tragisk ibland.. förlåt,jag vet.
Men jag är snäll,har tråkigt och är otroligt IQ-befriad från allting just nu.
Jag kan inte ens göra ett stapeldiagram längre! Sånt som man skrattade åt på matten för att det var så otroligt "kul" och lätt framför allt. HALLÅÅÅÅ?!

Så jag frågade min smarta lillasyster om hjälp.
Jag fick det här som svar på hur man gjorde;
image85

Ett amazing fint förslag!
Tack så mycket
Bella!
NU klarar jag nog allt.. hm

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahah määäh ! Mitt först var finare.

Jag är så sjukt mogen ! Du har lärt mig allt jag kan.

Postat av: Bella

Förresten tycker jag att den är fin !

Du får mig att framstå som omogen, men nae, jag är en mycket mogen person ! JAAFAN !

2007-11-16 @ 21:08:19
URL: http://allkindsoftime.blogg.se
Postat av: LOLLO

hahahahahahahaha! :D:D:D

2007-11-17 @ 18:32:48
URL: http://www.blueeyed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback