Hallåhej!

Övningskörde lite med pappa innan.
Repeterade lite parkeringar osv..
Stannade lite och precis då kom Apologize på!

-Åh,pappa.. det här är ju så fin! Även fast dom spelar den i princip JÄMT nu förtiden.
(Pappa sitter och diggar)
-Har du inte hört den innan?
-Nepp
-Visst är den fin?!
-Shopp! (Fortsätter digga..)
Han är så söt min pappa!

Köpte förövrigt en jacka innan.
ÄNTLIGENS ÄNTLIGEN lyckades jag hitta en!
Fastnade direkt för en fin svart dunjacka på MQ med fetaste goaste kragen.
Graowr,sa jag.. den måste jag ha. Så snabbt gick det,typ.

Annars då?

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har för mig att jag och pappa hörde den när jag övningskörde ??

Postat av: LOLLO

våra päron asså. skönt folk ;)

2007-11-20 @ 18:03:32
URL: http://www.blueeyed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback