Jag är så sjuukt bra!

Godmorgon töser!
Jag är uppe! JAG ÄR UPPE!
Det är så sjukt va.. Jag gick upp,all by myself. Helballt!

Jag är så glad idag!
Därför firade jag min dag med att börja med två helt sinnesjukt grova bröd med ägg på.
MWAHA! och ett glas oboy... lite plus,minus= Noll,där.
Men whaaathahäck,det va gött!

Jag har beslutat mig för att inte gå kvar på min APU-plats.
Istället ska jag vara i skolan och flumma runt,eller nåt.
Det kommer känner SÅ mycket skönare. Tro't eller ej.
Saknar faktiskt skolan.. JA? vaddårå.

Så nu ska jag slänga av mig mina gossetofflor och min gossetröja,
sätta på värmefläkten så rummet kan förbereda sig tills jag kommer ut ifrån duschen.
(Det är sjukt kallt i min lägenhet ibland..)
Oh,haha! Måste bara berätta innan jag går!
Inatt satte jag på värmefläkten och ställde den nära sängen för att värma mig sådär gött.
Det lät precis som aircondition på hotell utomlands..
Så där låg jag till ung. 03.29 och drömde mig bort och det var sjukt underbart och avlslappnande.

Usch,vad jag är patetisk ibland... haha!
Men det var värt det (;
HA EN BRA DAAG! PUSSKRAAAM

image81
Foto: Alanya 07/ Loys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback