LÄGENHETSRENOVERING typ 3

Alla som känner mig vet att jag bor i mitt egna lilla plajs.
Jag gör mitt bästa för att få det så fint här som möjligt,men tyvärr går det inte så snabbt frammåt.
Det som har gjorts är att jag har målat vardagsrummet och hallen. Fixat klisterlappar till kaklet i badrummet+köket och nu återstår det målning+tapetsering i köket och i vardagsrummet. 
JAG ÄR SÅ SJUKT SEG!
Som jag brukar säga till alla som frågar "Det går sakta men säkert frammåt." Tjoho!

Imorgon ska det äntligen börjas tapetsera här i mitt vardagsrum!
Jag är så glaaaaaad,så glad!
Äntligen hittade jag tapeter som jag verkligen fastnade för!
Vet ni hur sjukt mkt tapeter det finns nu för tiden? HA?!
Man blir tokig.
Så såg jag dom.. tapeterna,som bara liksom lyste upp där i boken!
Svart bakrund,vita blommor med silvrigt runt bladen och rött inuti.
SÅ FIN! Åh, vad jag längtar! Det kommer bli så fiiint!

Allra bästa nu med är ju att julpyntet kommer fram med.
Jag kommer ha det så myspys sen när jag är klar!
Då är alla välkomna på saft och kakor!
Någon som ville köpa kakor förresten? ( ;) )
Haha!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag vill ha chokladbollar, inte punshbollar ! För
helvete !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback