Ojojojo..

Vad otroligt roligt det kan vara med Catfighter around the world såhär.
Ännu roligare är när det blir såhär i bloggvärlden då man märker vilka katter alla är egentligen.
Man kan skriva precis vad som helst för att bli känd här.. För vad gör man inte för att bli känd liksom?
Finns alla möjliga sorter..

Men det där med att Stina fått skit för att en tjej blev blåst på 30 kr och håret försvann på posten.
Njaae,lägg ner brudar! Jag har förstått det som att hon skickar nytt och att hon är ledsen för det som hänt.. Men öh,lurad är väl tjejen ändå inte? Låter otroligt fånigt allting.
Jag beställde löshår ifrån henne för ett tagsen. Okej,det tog sin tid men när jag väl fick det så kom ett stort fint brev med en stor blomma ifrån henne. Det tyckte jag var supergulligt! Jag blev jätteglad och allting gick bra!


Kolla.. jag är superlycklig över håret!
Eheeheehe....
Haha!
image87


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback