Pepparkaka

En start på dagen med en pepparkaksburk kan göra ens dag.
Själv stannade jag hemma idag..
Ont i magen och ångest över att jag inte pluggat rejält till provet jag hade idag.
Dumt utav mig,jag vet. Men jag vill verkligen få bra betyg på det provet!

Ska försöka måla klart mitt kök idag.
Nu när man väl börjat i vardagsrummet vill man ju bli klar överallt! ;D
Ska bli skönt när det verkligen VERKLIGEN är klart på riktgit!
Det tar sin tid men,äsch. Då har man något att se fram emot också.
Om man är som mig så blir man aldrig riktgit nöjd ändå. Alltid något som saknas!

BusongeLoys;
image97


Kommentarer
Postat av: Mickan

pepppaaaahaaraakakkaaa. Du kommer på lördag? BRA. bowling, som tusan, dricka, som tusan, dansa, som tusan!! :)

Postat av: LOLLO

Men asså OYS!
Nu får vi styra upp den här fixningen av lägenheten!
ETT: har jag ens varit där?! NÄÄÄÄEEEJJ!!!!
hur kan det ha blivit så?
TVÅ: Nu jävlar ska vi köra roomservice goes äntligen hemma med din sötinglägenhet.
Jag kan vara Martin Timell och du kan vara hon designLollo ;D

PÖSS!

2007-11-30 @ 21:31:09
URL: http://www.blueeyed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback