Stockholm!

Haft en otroligt superdupermysvecka med älskling i Stockholm.
Har shoppat,ätit gott,bubblat bubbelkar och fetat.
Kan inte bli så mycket bättre att bara åka bort med sin älskade bara så i några dagar.
Det gör så otroligt mycket! :) Man blir som kär på nytt.

Känns dock skönt att komma hem faktiskt.
Man har ju sina fina här hemma med såklart!
Sen är det en sån jävla skillnad mellan Stockholms stad och Borås.
Det är så sjukt fridfullt här om man jämför.
Haha,skönt! Man får sån huvudvärk när man varit där några dagar.
Enbart stress stress stress öööverallt!
Folk springer i tunnelbanorna och på gatorna som galningar!
Men kul är det! Mysigt med :) Speciellt i gamla stan som vi gick idag innan vi åkte hem.
Alla smågator och småaffärer. Myspys. Fint väder var det med så vad hade man att klaga på liksom? ;)

Så nu har vi firat våran 1års dag där borta!
Var i stan först och kikade. Han var så söt som ville skämma bort mig med en Friis&company väska,
som han visste att jag trånat efter sålänge. Men fanns ingen som jag ville ha så det bidde ingen med det. 
BLÖ! Men tanken som räknades kände jag. Så fint av honom :) 
Så han skämde bort mig med mat på restaurang istället. Inte fel det heller! 
Ja,det var lite kort och gott om det. Less för att det gick så snabbt bara!
Åt helvete att det ska gå så fort när man har roligt!
Men tack för ett par helt underbara dagar med dig älskling. 
Jag älskar dig!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback