TEEEST!

Fullständigt namn? Louise Lilly Lindhe-Rahr
Exakt ålder? 18 år 7 månader och 4 dagar. wooohoo
Vart bor du? Borås.
Bor tillsammans med? Jag bor sjelf..
Husdjur? Nope :(
Färg på ditt hus? Rött
När är du född? 9 april 1989
Klass: MPFO05
Något jobb? Afan,sitter i fina kassen i City Knalleland.
När gick du upp i morse? Ööhh,08.40 måste det varit (:
När ska du sova ikväll? Det märker vi,
Duschat idag? Oja,precis efter jag gick upp!
Kramat någon idag? Jao.
Dagens klädsel? Jeans och världens goaste prickigaste gositröja!
Dagens smink? Lite klet under ögonen för pigghetens skull,rouge och maascara.
Dagens sötnos? Hm,det är måste varit pappa!
Dagens roligaste? Att min säng är hel igen! :D 
Har du många vänner? Vänner och bekanta överallt.
Hur många har du kysst? Öhh..
Vem kramade du senast? Pappa
Hur många har du haft sex med? 
Har du pojk-/flickvän? Ja
Vem pratade du med i telefon senast? Blondie = Mia.
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från Robin : M,teflonen dog älskling, har du lust att kanske vara med och ta en liten ciggeluring sen när du har slutat kanske? Mwah!
Vem blev du arg på senast? Oj,på de mesta och dom flesta förra veckan eftersom jag vet NÅGON som hade sin lingonvecka då. (;
Vem gjorde dig glad senast? Ugnen som gör min vitlöksbaguette just nu! YUUMMIE!

SENASTE:
Personen du tänkte på?
Robin.
Personen du kysste? Robin.
Gången du spydde? Fööör längesen för att minnas. 
Gången du grät? Hm,i till de fina låtarna i förrgår.
Pizzan du åt? Inbakad Ciao Ciao
Gången du var i göteborg? Förr förra veckan
Gången du var i Stockholm? Förr förra veckan det med :)
Gången du var full?
I lördags.
Gången du var hög? På vad?
Personen som såg dig gråta? Ingen.. tror jag (;

ANTAL:
Personer du älskar?
Orkar man ens räkna sånt?
Personer du hatar? Tycker om MINDRE,har min mamma alltid sagt!
Pojkvänner du haft? Två långt seriösa.
Personer du hånglat med inom en 24 timmars period? 1
Festivaler du varit på/ska detta året? WOOH,Hultan :D
Gånger du haft minnesluckor? Måånga gånger..,tydligen.
Personer du saknar just nu? 3
Gånger ditt hjärta brustit? Några gånger,ja..

VEM:
Vill du kyssa nu?
Rooobin!
Ska du träffa imorgon? Pappa,Sandra,Josse och Blondie
Sjöng du senast för? Josse (;
Hade du senast en msn-konversation med? Hoffe
Spelade du tvspel med senast? Hoho,guitarhero med Sandra :D
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Roooobin! NUNUNU!
Vill du kasta en sten i huvudet på? Donno faktiskt. Ska liksom tänka på det sen när jag får chansen..eh
Förtjänar att dö? Såna jävlar som dödar eller gör livet till ett helvete för oskyldigt folk!
Är söt? Pappa! Han är så otroligt söt som ställer upp hela tiden.
Vill du sova jämte inatt? Med min sjuka pajk som tyvärr inte vill inviga min nya säng med mig.. MÖH! :(

VAD:
Gör dig glad?
Alla mina goingar och shopping som får en att rensa tankarna helt och hållet!
Gör dig ledsen? Sorgsna filmer och låtar.
Vill du helst göra nu? Kolla på tv och hoppas tiden går snabbaste då att DH börjar snaaart!
Önskar du att du slapp göra? Betala min äckliga telefonräkning!
Vill du ha nu? En gosig vinterjacka..
Önskar du dig i födelsedagspresent? Öh,en ny kamera,TV och Tv-spel (:
Längtar du till? STUDENTEN!!!
Tycker du om dina betyg? Nej.
Ångrar du i ditt liv? Att jag är så otroligt slö när det gäller skolan. 
Är det bästa som hänt dig? När jag fick Dennis (hund.) ih
Hur mycket är klockan? 19.57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback