Waaaa!

Helg igen.
Inleder med en otrolig fredag!
Vaknade hur sent jag ville och åkte direkt in till stan för att kika möbler med pappa.
Tyvärr var inte den sängstomme jag ville ha,kvar. Istället hittade jag världens snyggaste soffa!!
Kunde inte slita mig ifrån den och nu kommer jag vara som en igel på pappa och säga hur mycket jag tycker om honom varje dag,så han nu kanske kan vara lite snäll mot mig och hitta en julklapp till mig som WOPS,kanske finns på möbelavdelningen? Thi.

Han är så otroligt söt.
-Pappa,förr var det barbiedocker jag ville ha. Nu är det soffa serru!
-Ja,men du ska väl ha dockorna i hörnet på den hoppas jag!?
<3

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!

Inte nog med det kollade vi tapeter också.
Men,öh.. hur svårt är inte det då?
Det finns huuuur mycket som helst att välja mellan!
Man blir helt knas..
Tacka vet jag förr,då man inte hade några val i livet!

image71


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback