Booring

Sitter här ensam i Robins hus och undrar vaaaaaad i heflete jag ska göra nu?
Har i princip inte gjort ett piss idag.
Var nyss ute och gick långpromenad med Dennishund men annars så,nae?
Om inte ett träningspass då, när jag fattade mitt beslut att släppa honom fri i naturen.
Självklart slutade det med att få springa över hela ängen där han lyckats komma fram till änden.
WEJ!
Ibland är han retlig.

Robin är och lanar några meter härifrån.
Dom spelar om pengar idag så man vågar väl knappast springa upp dit och strippa. njae.
Får väl vänta med den överraskningen tills dom vinner isåfall.

Videomixpåsen har jag med lyckats göra tom.
Fan vad tragisk jag är. Haha!
Undrar vart detta komma sluta någonstans..

TJILLEVIPPEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback