Godmorgooon!

1:a dagen på lovet och jag tvingade mig själv upp för att tvätta!!!!!!!
Jag skäms.
Men eftersom jag och Robin sticker till Stockholm imorgon så kände jag att jag var tvungen.
Så ja,här sitter jag och ugglar.

Ska jobba idag med. 10-16.. Kul inledning på lovet,huh? (;
Sen ska jag min praoplats och tjöta igenom vad jag ska göra nu under dom 2 veckor jag ska vara där.
Det är en fotostudio i stan. Marcus heter han som har det och gillar tydligen inte peircingar.. wooho!
Får hålla tungan rätt i mun då. (a)

Jao,annars då?
GAAAH,jaha! Nu ringde min körskolelärare och sa att jag hade körtid nu.
SMAAART Louise,smart. NOT!
Nu skäms jag igen..
Haha! Det här är så typiskt mig.

Nu ska jag gå och slå mig själv.
hejimage63


Kommentarer
Postat av: LOLLO

hahaha, du är la goer! vem kör du med?

Postat av: Loooooys

REEEINE JU! haha!

2007-10-29 @ 21:03:03
URL: http://louiselr.blogg.se
Postat av: LOLLO

MOHEEEEEEEW, du och jag och reinan! ;P

2007-10-29 @ 22:18:58
URL: http://www.blueeyed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback