Hallah!

Jobbet har tagit den mesta tid utav denna härliga söndag.
Har i princip inte kunnat göra någonting annat idag..
Men vad brukar man annars göra på söndagar? eh,nagadish.
Så lika bra att jobba och få extra mycket pengar eftersom det är ja,söndag.

Igår var jag och Robin duktiga och städade lägenheten.
Jag skrubbade hela min balkong ifrån all grönaktigblöskit som var fastklistrad.
Men det var bara att spruta på grönsåpa och hälla massa vatten så var det bara att sätta igång med att skrubba!
Moppade golvet i köket gjorde vi med. Doftade riktigt härligt sen när vi var klara (:
Tände ljus och myste framför tv:n.
Då mår man som bäst!

I fredags blev en rätt lyckad kväll ihop med Anna.
Satt hemma hos henne och tjötade igenom allt vi missat och icke.
Uppdatering blandat med alkohol är väl den bästa kombinationen ibland,yes.
Sen kom grabbarna + Matilda och slog sig ner. Efter några klunkar var det dags att dra till Swing.
Det var rockkväll så,mja. Inte riktgit min stil på låtar os.v. Men det var trevligt ändå!
Eftersom ungefär 80% Boråsarna har blivit rockers så träffade man väl ett antal där som man kände.

Det där var väl min helg i ett par korta meningar.
Så,tack för mig!
KRAOM

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback