Har någon sett..

Ranking the stars?
Tragiskt jävla program där kändisarna i princip slänger skiten på varandra.
Vem ödslar tid på att skriva ned en lista där vem som är fulast på måndagsmorgonen
Eller vem som är mest egoistisk? HALLÅ!?
Som igår,då dom nästan började gnaga på varandra och snackade fördomar eftersom Magdalena Graaf vikit ut sig och är då mer egoistisk. Men är det inte hon och hennes syster som har ett barnhem i Indien? Eller att dom som har barn är minst egoistisk. Josefin Crawford hamnade ju då högst upp på listan och hon är ju trots allt småbarnsmamma,eller? Ae,tro mig jag är icke klart! Det värsta utav allt är nog när det ska pekas ut vilken tjej som ska gå fram och redovisa sin lista. Spotlightsen sätts på och virrar runt och självaste Andreas Lundstedt,bögen himself sätter fart och dansar Pulp fiction dans och sjunger "blir det du? eller du? nejnej,bli-i-ir det DU?" Oh my.
Dagens program börjar spåra ur.. ärligt talat.  FLOPP!
image52

Måste bara nämna Myggan också. Jag trodde det skulle vara kul eftersom det var Filip och Fredrik som ligger bakom det. Men hela programet handlar ju nästan bara om att göra narr om kändisar och sexualitet. Kanske brukar vara kul,men det här är överdrivet. Håll er till 100 höjdare istället! DET var kul. Såg nu att det ska börja nu igen. BRA gubbar! Hoppas det blir lite stor succé som förra året.
image53

Kommentarer
Postat av: Leyla

jag såg lite av det där programet, igår tror jag? de va nog inge vidare må jag säga

Postat av: Leyla

jag såg lite av det där programet, igår tror jag? de va nog inge vidare må jag säga

2007-10-15 @ 13:37:13
URL: http://luxy.blogg.se
Postat av: Bella

Haha jag tänkte också göra ett inlägg om Ranking the fucking boring stars men orkade inte ;)
Och Myggan ÄR ju kul !

2007-10-15 @ 18:15:03
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback