Söndagsmys.

Kom nyss hem ifrån jobbet.
Sitter och slappnar av till låtar med Lauryn Hill.
Resultat: Alltid lika avslappnat! Älska henne!

Annars ja. Igår var det en hemmakväll för en gång skull!
Lördag brukar man ju knappast sitta hemma liksom.
Jag och Robin var hemma hos honom och myste med Dennis.
Tog så söta kort på dom ju! Typiskt att jag glömde kameran ;D
Ska publicera så fort jag knycker tillbaka den!
Han verkar stortrivas där än så länge iallafall.
Inte så konstigt kanske,eftersom Robins mamma matar honom med massa gott hela tiden! Haha.

Ojo,tänkte ta tag i lite plugg nu faktiskt.
Man har så mkt egentligen fast man inte tänker på det..,iallafall inte jag.
Typiskt Loys.

Haot bra alla barn! PUSSKRAM
Dennisälskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback