TJOWA!

Jag och min specialare till ärthjärta bestämde sig att buda tågbiljetter till StockholmTradera.com
Då ska ni bara veta hur jag är framför Tradera.
Jag tycker det är så otroligt kul att lägga bud och jag vill inte ge mig.  Jag blir till någon sorts utav tävlingsmänniska.
Grejjen är att jag förstod ju inte att det fanns sista minuten resor för ungefär samma pris fast mycket bättre för våran del! PLUS att om jag skulle vinna på Tradera så skulle tåget gå ifrån Göteborg och då skulle vi givetvis få betala ännu mer dit.
Så jag och min ärthjärna slutade buda och bad till allting som fanns att någon skulle buda över.
(Även fast jag varit så sjukt envis mot dom andra som bjöd över mig.)
Innan vi gick och lade oss var vi fortfarande först på en biljett och resultatet om vi skulle få den avgjordes klockan 07.42 imorses! YAAAHa,tänkte jag och suckade.. OFTA någon sitter och lägger bud hela natten liksom.
Men jag hade fel! WOOHO!
Jag gick nyss upp och hade ett mejl att jag var överbuden!
Tjoooholalal. Det var t.om uppe i det DUBBLA som jag hade lagt. Sikket folk det finns..

Men nu är jag iallafall glad glad glad!
Vi slipper åka till Gbg först och krångla.
Nu blir det raka vägen till Stockholm,ehm,tror jag? (;

Haot bra kärrings! Puss&Kräm Loys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback