Äventyr.

Vilken tur att jag slapp dricka upp mitt vin ensam igår.
Sällskap fick jag och full blev jag!
Så full att jag t.om envisades att sitta och vänta på en buss som jag visste inte ens skulle komma.
Jag är så dum va! Haha!
Men om man är desperat efter sin pojkväns kärlek så är det svårt att låta något hindra en.
Så där gick jag,rund om mina 39:or och allmänt jävla irriterad!
Jag ringde då min hjälte,Mia och somnade fint i hennes tältsäng.
Tack Maria Olofsson!



Annars var kvällen hellyckad! Dansade av mig på Tonics lilla golv och hade hur kul som helst,själv.
Det var fint,eh ah,typ. Vet att ni gillare.

Ikväll blir det en favorit i repris hoppas jag!
Rosells place idag igen. Men idag är allihopa samlade,det gillar vi!
Så,Pussochkram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback