Ben&Jerrys?

Hejhallåhejhej!
Efter jobbet idag tog jag mig en lite shoppingtur för att överraska mitt otroligt tomma kylskåp.
Då slog det mig att jag måste testa den där jefla Ben&Jerry glassen och se om den verkligen är värd dom där 45 kronerna som man måste lägga ut.

Jag köpte då den där Vanilla Toffee Crunch.  
Smak: "Vaniljglass genomborrad av rejäla flak krossade chokladöverdragen knäck."
Man märker ju att Ben&Jerry var hippisar från första början. Jefla massa konstiga smaker och rörer de har fått till.
Just den här smaken var väl inte min favvo märkte jag direkt. Trodde den skulle vara lite mer speciell,men icke.
Chokladen var alldeles för mustig och mörk för mig. Men det är bara att leta vidare bland denna djungeln av smaker! Ska bli spännande att se vad jag fastnar för (;

Jag tog en egen fin bild på glassen men ja,tyvärr så lyckades kameran dö precis så det får jag fixa senare.
WOh,haej

Kommentarer
Postat av: LOLLO

MEH! MEH! MEH! Nu äre så här dåreh!
Du ska testa dessa; Fossil Fuel (choklad dinosarna), Phish food (choklad fiskarna) och chocolate fudge brownie. Hörrue! Tips från en jefla beroende som inte ska äta sånt göttit egentligen.

Postat av: Natasha

JAAAA ben&jerry are the shit!
håller me lollo; Phish food, chocolate fudge brownie... o sen kan du ju köpa peace of cake me. LIIIITE NICE! :D

2007-09-18 @ 00:08:15
URL: http://natash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback