Blää..

Jag har så sjukt ont i min tunga!
Den har blivit jättesvullen efter att ha knaprat i mig några nachos igår...,typiskt mig!
Så  idag har jag varken kunnat äta eller prata i skolan. Jag gick runt och kände mig allmänt efterbliven.
Det enda jag fick i mig var en isglass och massor med vatten.
Så nu när jag kom hem blev det en hel kastrull med soppa som jag slängde i mig.
Deeeet behövde jag ;D

Tänkte gå över till Netto och köpa massa glass och ny muskölj,för jag tror den jag köpte är skit.
B-sak jag köpte på Rusta för 19.90 eeh.. bra skit,nej.
 Byebabes

Kommentarer
Postat av: Bella

Det är iiinte coooolt ellllllller snyyyyyggt med piercad tunga. Enbart ÄCKLIGT och FULT och skitdåligt för emaljen.
Men .. jag är sååå glad för din skull ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback