Då satt man här igen ja.

Avokadon är uppäten och mjölken är slut så vad ska jag nu ta mig till!? MÖH!
Jag får helt enkelt ta mitt feta ass och traska iväg till jobbet om en stund.
Där kanske jag kan få tag på lite föda. Eftersom det faktiskt är en födaffär.
Så sjukt irriterande med allt folk som går runt där och liksom bara skriker mat i tankarna på dom hela tiden.
Proppar i sina korgar och sedan springer som monster till kassan för att vara först i kön.
Jag tänker icke bli en sån.

Jag menar,du kommer ju nångång komma ut därifrån?
Undra just varför folk blir så jävla glada när dom kommer först.
Chilla istället! Det är väl bara bättre att du får stå i kö,då hittar du mer skit att slänga ner.

USCH! Jag blir lika irriterad varje gång jag ser folk som suckar i kön.
Stila er!
image26
Så,nu ska jag bege mig till monstrerna.
Tack för mig,hej!

Kommentarer
Postat av: Bella

HAHA !
Vafan tänker man på annars i en MATaffär ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback