Fotning som går sådär va?

I am going CRAAAAZY!
Här ska man försöka fota bilder som ska betyda "någon bryr sig om dig" eller att "någon är förmer".

HUR LÄTT ÄR DET NÄR MAN ÄR SJÄLV DÅ?!
haha,jag får ta gossedjur till hands.
Min lärare kommer skratta åt mig. 
Sen skulle få kattfan att försöka gosa med mig lite så jag skulle försöka ta ett kort på oss och visa hur mycket vi bryr oss om varandra ,mmmmm. Hur lätt var det då?!!?!?!! fijreogreio.
KATTFAN! .. (ursäkta mig)
Sen ska man ju ta kortet själv med och kameran gör inte som man vill. Så man får hålla ner blixten samtidigt som man ska trycka på knappen SAMTIDIGT SOM MAN SKA HÅLLA EN KATTFAN SOM ÄR PÅ BUSHUMÖR OCH BARA VILL KLÖSA FEJJAN AV EN.
Det gick fint,
Tack för hjälpen.
:)

Nu ska jag sova.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: LOLLO

korten blev supersöta anyways.
dom sitter ju utanför rutiga rummet, så man tittar på dom och blir på värsta söthumöret! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback