Hallo kära!

Sitter och käkar kexchoklad och njuter fint av livet.
Annars så är allt chill förutom att jag märkte att en kexchokladbit fastnade mellan å och ä tangenterna.
Mycket irriterande,men om det gillar att vara där så okej. För jag lyckas icke få upp den..
JA,skriv nert vettja!

Fick Clas Ohlson katalogen idag,jaha? och vad ska jag med den till.
Kanske finns en hårblås för ett fint pris där i som vill hamna hemma hos mig?
Det hade jag behövt. Jag har ingen hårblås och deeet är rätt irriterande.
Så det kanske var bra att jag fick katalogen ändå...

JA,jag känner att jag är på bloggtopp idag. Har så mycket intressant att berätta!
...eller inte.

JO,en sak! Jag köpte en så snygg väska igår! Måste bara visa den sen.
Så nu fick jag ju äntligen något att göra. Fota! Alltid lika kul.
Hörs later then. Peace y0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback