Hej.

En lång och tråkig dag har nu gått.
Idag har jag enbart städat och ätit rulltårta..
Så nu har jag tagit mig en dusch och tänkte göra min dubbelsäng sällskap på dess halva sida.
Tack.

Jag har min första körlektion kl.07.35 imorgon.
Finaste tiden jag kunde få tror jag.(hmm...) Men ja,ett steg nämare ett plastkort,jotack.
Så det är nog bäst jag sover ut.

Skolkort imorgon med. WEJ!
..eller inte. Jag HATAR skolkort.
Funderar på att icke vara närvarande.. Men ändå.. Sista året så, varför inte?
Lika bra. Spelar ingen roll hur man än ser ut,man blir alltid lika missnöjd ändå.

Godnight then/ L.


Så här ska jag se ut.

Kommentarer
Postat av: polskhowra

Höörrö duru. :) Hej

Postat av: Anonym

och just det, jag snodde den där bilden på mig från facebook. när den nu är ifrån :D Wiho.

2007-10-01 @ 00:15:43
URL: http://michaelairehall.blogspot.com
Postat av: Bella

Det där är en snygg look. Tycker att du ska köra på den.

2007-10-01 @ 19:52:04
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback