Något bra skrivet.

Nu har man gått runt två dagar med en tunga ungefär lika stor som ens röv.
Men som man alltid har sagt "Ska man bli fin får man lida pin."
Jag längtar nåt så sjukt mycket tills den blir som vanligt igen! MAH!
Däremot har jag en väääldigt bra ursäkt för att äta mer glass,I löööv glass! (;

Annars är allt lugnt. Har varit på teorilektion idag.. Börjar komma in i det mer och mer faktiskt. 
Nästa fredag har jag min första körlektion,woho :) Får väl se hur detta går.
Har alltid kört på parkeringsplatser eller överblivna skogsvägar förr.
Ska bli kul att få börja köra på riktiga vägar nu!
Sikket barn jag kände mig som nu.. Typ alla polarna har kommit hur långt som helst ;D
Haha!

Gagagboggo,haot gött!

(en bebiskatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback