Rätt ballt faktiskt.

Jag har haft 33 besökare som mest,woooooooho! och här kommer typ Kenza och skyter med sina 6000,JAHA!? Like I care ;) (bara för att jag är en utav dom.) Men ändå! Jag är stolt! Japp.

Idaagidagidag så vaknade jag upp hos päälskling.
SPRANG som en jude till hans buss igår efter att ha vinglat runt på krogen.
Vi beställde in en fetingbalja med 15 cider i. Deeen var najs vill jag lova (;
Så jag klunkade i mig några,ramlade ner för trappan och iväg ut på äventyr.
Det må sett kul ut. eeh.. haha.
Mindre kul att jag mådde bajs inatt. Inte för att jag var full,för det blev jag inte.
Vettefan vad som hände med mig.. Så jag låg hemma idag. Var nog bäst så.

Så,ja? Vad händer nu då..
Har packat upp all tvätt och tankat ner Bourne Identity. Tänkte nämligen se den nya på bio imorgon..
Så.. hm,man måste ju ha sett dom två första då liksom. :P Smidigt.
Får väl bli slappt med Matt Damon resten utav dagen då.
HAEJ!

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback