Shopping!

Jag och mamma åkte och kollade tapeter idag.
Tyvärr hittade jag verkligen ingen som drog mig åt det hållet.. Så det är bara att leta vidare helt enkelt.
Usch,mitt kök är så boring.

Men,ja. I vilket fall som helst lyckades jag lura med henne in på EKO där jag slängde i en hel del i korgen.
Såsom strumpor (eh,jag behöver massvis med strumpor..),veet,deo och sånt smått&gott. Fick en blomma med :) I en jättefin vit kruka som jag nu så väl ska ta hand om!
WEJ,min alldeles första blomma!
Det är så kul när mamma är på sånt fint humör så jag tänkte att ja,lika bra att sticka in på Skopunkten med. Fast,då blev det istället ombytta roller.. öh? Så där gick jag ifrån med 2 par stövlar till mig och ett par skor till mamma. SOM JAG FICK BETALA. Haha,typiskt (;

Men lyckad dag iallafall. Jag är nöjd,och när jag är nöjd är det bra!
HAEJ / Löjs.

image42

Kommentarer
Postat av: Bella

Mammas skor kan känna sig aegda ! Av mig då alltså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback