Städastädastäda!

Jag har/hade (nudå) flyttkartonger kvar i mitt kök sen nu ett halvår tillbaka.
Liiiite smått pinsamt kände jag! Så jag tog tag i mig själv idag och bar upp hela skiten upp till vinden.
Fyyyyyheeflete vad jag svettades men ja,dagens pass fick det bli då helt enkelt.
Och det var så värt det,för fint blev det :)

Har också spikat upp en tavla+en hylla i mitt vardagsrum.
Så nu börjar det likna någonting här!
Känns så otroligt skönt. Fast det är en hel del som inte är klart än.
Så det kommer ta ett tag till innan jag är nöjd. För HELT nöjd kommer jag nog aldrig bli.
Det blir jag aldrig (;

Så,nu ska jag åka till monstrerna idag igen.
Sen ska jag hem och hoppas då att älskling ställt fram mat på bordet till mig.
Annars så graaaaaaow! :)

Pusskram LOOYS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback