För att jag liksom fyller år snart..

Så firade vi mig idag ja! Lite fint söndagsfriande sådär eftersom att jag fyller år på Onsdag meeeen familjen var tyvärr för uppstyrda den dagen så jahaja (?!) det fick bli att fira idag istället. GRRR!
Skämt åsido. Det var mysigt och jag är tacksam.
För vet ni vad?


JAG HAR FICK EN HULTANBILJETT WOHOHOHOHOOOOO!image203
De ni gubbar små!  Så,kom igen nu då. Nu när jag har en,så måste ju liksom alla bara köpa en med,eller hur?! ELLER HUR?!  Så är det ju bara.
Skål.

A,men juste ja. Vet ni vad jag fick mer? Ett icke-ihopskruvat-badrumsskåp! Så nu måste jag bara hitta någon "frivillig" som kanske vill hjälpa mig med ett handtag eller två? Hade varit mycket bussigt. Tack på förhand,hej.




(Jag har aldrig varit så snygg som på hultan 07)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback