Mannagrynsgröt.

ÅH! jag köpte mannagryn innan! Blev sådär konstigt sugen på det när jag gick förbi paketen i affären.
MUMS :D Känner mig som ett barn på nytt. Ska fixa det till kvällsmat sen,thi.



Nu ska jag fortsätta plugga på det talet jag ska ha i svenskan imorgon.
Lite småpirrigt sådär.. blä. Får väl hoppas det går bra :)

Bild 1: Bella överlycklig över att äntligen få sitt godis.
Bild 2: Jag och Bellabull
Bild 3: Lillen överlycklig igen över att fått öppna sin chipspåse.

Så avis över att den jäveln aldrig lyckas bli så fet som hon egentligen borde bli!!

Kommentarer
Postat av: Martin

Du ska se filmklipp nummer fyra när det är klart...

Oj oj, jag lottar ut folk ombord för fullt, det spårar ur totalt, kapten börjar bli orolig med mina sketcher där jag själv är med.

Har ju bolagets namn skrivet över hela ryggen...

Gnatt!

Postat av: Bella

Jag är fet ! Har ju fasen inga muskler någonstans, bara massa jävla slött fett ..
Typ.

2008-04-15 @ 02:26:00
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback