Spöken eller nåt.

De flesta är ute idag,förutom jag. Jag var på plugghumör... innan! Nu känner jag inte för det längre. Nej.
Jag ville bara vara duktig och börja på mitt tal jag ska hålla på tisdag. Bestämde mig för att prata om spöken eftersom jag finner det mycket mycket intressant! Så nu har jag googlat runt och kikat lite på allt möjligt. Det dumma är ju bara att på varje sida så ska det vara sånadäringa konstiga musiksnuttar som ska få en att känna sig lite knasig eller nåt. Jag gillar inte det där.. För jag blir ju knasig precis som de vill lyckas med! Så det slutar oftast med att jag bara vill stänga av skiten och sätta på bumbibjörnarna eller nåt. 

Nae,jag blir lite rädd när jag läser om sånt faktiskt. Får väl se hur jag lyckas få ihop talet på nåt vänster vis..

Nu vill jag göra något kul! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback