1 dag kvar!

Sjukt vad tiden går! Men det är jag bara glad för eftersom jag snaart sitter på flyget till värmen,tjoho!
Ska försöka göra en storstädning här imorgon så det är fräscht och fint när jag kommer hem (om jag kommer hem ;) ).

Jag har märkt hur mycket jag har lärt mig utav min mor eftersom hon läser väldigt mycket om resan innan hon åker dit. Vet inte hur många gånger jag googlat "Lefkas". Har hittar fler och fler saker varje gång så det är ju tur! Nu vet jag ändå ganska mycket om ön och det känns ju lite mer säkert. Finns massor med fina stränder som man bara måste besöka! Dessvärre såg jag nyss att vi inte kunde hyra moppe om vi inte hade MCkort. ATTANS! Vi som hade planerat så mycket. :( Får väl hoppas vi kommer fram fint på annat sätt. Det fixar jag nog! Robin får hänga efter och bara gilla läget helt enkelt. Han är van. Hoho.

Jahaja,då väntas det disk ser jag. Högen syns ju ända hit! Fy vad tråkigt. Tur jag har diskmaskin ;) Jag lever i lyx!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback