hEJ LINGON

Här sitter jag och äter Maltesers.. ni vet dom där "är du sugen på nånting gott?-Prova Maltesers! Läcker choklad med crunchy lätt blablabla.. ah.

Till det dricker jag en cocosdrink. Smakas som malibu ungeför. Namnam! Jag liksom bara kände fört. Nån som vill joina?
Usch jag sket i Liseberg idag. Jag kände verkligen inte för det sen när jag kom hem efter jobbet idag. Var helt sjukt slö. Kände bara för att sitta hemma och tanka project runaway,typ.

Vad ska jag göra nu då? Känns ju meningslöst att sitta här ibland.
Jag saknar Grekland. Jag saknar värmen. Jag saknar älskling. Jag saknar.. ATT KUNNA KOLLA BILDER I MIN KAMERAAA!

Suck..





Kommentarer
Postat av: Bella

Men du är ganska cool när du kollar i det lilla fönstret haha ;) Du och mamma är alltför lika !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback