Hemma igen..

Åh,man blir ju bara så deppig när man kommer hem till detta jäla pissbajsovädret! Blir ju så trött.
Att åka ifrån tropisk värme med 40 grader varje dag till typ 10 är inte okej. Detta snack om att hösten är så rolig och guu vad mycket shopping...blablabla tjöt. Höll käft och skicka mig till solen igen istället.

Haha,jag är så negativ. Sry.
Men jag har rätt till att vara det! För min kamera föll ner ifrån balkongen då min fina pojkvän skrämde livet  ur mig och sa att det var en väldigt arg geting över mitt huvud. Jag rusade då alltså in till rummet och ja,kameran som låg så fint i mitt knä föll ner till poolkanten. Hejåhå så kan det gå.. jag grät som ett barn när jag sen såg att skärmen hade spruckit. MIN ÄLSKADE KAMERA! Så jäkla typiskt att det alltid ska vara nånting! Tur det var sista dagen. Hann ju trots allt ta en hel del underbara kort.

.. men ja,nu är jag alltså heldepp eftersom jag är tjejen med kameran liksom. Får väl hoppas det går att lösa på nåt vänster. Nu må jag sova. Jag ska skriva om resan nån annan dag tänkte jag. Alltid kul att dela med sig lite. (:

Jobb och Liseberg imorgon. Åker dit med City och får allt gratis,wooho! Lyx!
Puss&Kram Loyyan.


Ååh vad jag saknar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback