mums

Jag är så sjukt sugen på godis så det är helt galet!!!!!! JAG VIIIIILL HAAAAA NUUUUUUU!
Okej..ja,jag fick min mens idag. Big probs.

Haha,det var lite småkomiskt igår faktiskt.
Jag och Robin hade bestämt oss för att inventera på mitt jobb idag. Det började klockan 05 (!) på möra. Därför kunde man ju knappast göra något annat än att sova dagen innan. Ändå bestämde jag mig för att åka på party med mina polers för att vara med en liiiten stund iallafall. Jag hann ta 2 drinks sen blev jag skjutsad till stan av söta Lollo runt 10 tiden sådär. Jo,men perfa tänkte jag! Så vi åkte hem,kikade en stund på Pearl Harbor och somnade så gott.... och vaknade vid 11!!!!!!1 Paniiik! Hade antagligen stängt av mobilen väldigt sött i sömnen sådär. Så det bidde inga cash denna gång. Attans!

Åh,Ben&Jerry glass! Okej,hejdå
Puss


Fin bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback