My love.

Om killen jag gillar.

Vad heter han: Robin.
Vad har han för favoritfärg?: Hm,där är jag lite osäker.
Vad har han för ögonfärg?: Blåa med lite brunt i högra ögat.
Klädstil: Jeans med t-shirt. Med lite smårockig touch sådär ;)
Har han färgat håret nån gång: Afan,det fixade jag vettu!
Längd: Oj,han är väl typ 1,80 nånting.
Har han klippt sig någon gång: Haha,ja.
Har han piercat sig: Japp!
Har han några tatueringar: Ja,en jättefin på bröstet.
Dricker han: Krökarn.
Röker han: Oja,för mycket ibland!
Vad har han för mobil: En Sony Ericssom K770i nånting..eh
Vad vill han bli när han blir stor: Han vill jobba med nånting händigt eller bli rockstjärna ;)
Vad har han för färg i sitt rum: Beiga tapeter.
Har han någon/några systrar: Han hade en väldigt fin syster.
Har han någon/några bröder: Nej.
Är han född i sverige?: Ja.
Vad är hans favoritmat?: Oj,han gillar mycket. Men makrill älskar han.
Vilken mat hatar han?: Hms,den var svår att komma på. Så mycket konstigt som han äter!
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Han skulle nog bli j*vligt chockad eftersom han oftast har en väldans otur! Men ta med mig på en romantisk resa är ju en självklarhet ;)
Vad brukar han göra efter jobbet: Han har inge jobb.
Vad heter hans pappa och mamma: Bengt-Åke och Anneli.
Har han bråkat med nån någon gång: Haha,ja. Nångång har han väl rykt ihop med någon.
Känner du hans ex?: Han har aldrig nämt något ex,så nej.
Känner han ditt ex?: Nope.
Vad brukar han göra på helgerna: Repa,dricka bers med sina kompisar,mysa med mig eller spela data.
Vad har han för musiksmak: Varierat må jag säga. Men mycket typ gammalrock.
Brukar han svära mycket?: Mjaae,inte överdrivet.
Vad för bil kör han?: Ingen.
Hur/var träffades ni första gången?: Hemma hos en kompis till mig då vi hade grillkväll. Det visade sig att det var hennes granne som jag inte träffat på än. Oh,han var så fin :) Släppte inte blicken ifrån honom på hela kvällen.
Vad är han rädd för?: Inte så mycket mer än att förlora någon mer han älskar.
Vad påminner dig om honom: Min fina ring jag fått utav honom. Vissa låtar och ställen vi varit på.
Vad var det första han sa till dig: Hm,det måste typ varit "Tjeea :)"
Vad var det första du sa till han: Ja,typ Hej på dig du heta jävel.
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Fina saker och lite uppdateringar.
Är han beroende av något?: He ja.
Vad kallar du han: Going,älskling,prutt.
Vad kallar han dig: Oftast Going eller älskling.
Tränar han: Njaaae,nu har han inte tränat på länge. Men han ska nog komma igång snart igen ska ni se ;)
Hur länge har ni vart tillsammans: I 1 år,9 mån och 4 dagar.
Hårfärg: Nu är det typ ljusbrunt/brunt aktigt.
När fyller han år: 27 december
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En stoooor röd ros.
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Rolig,mysig och barnslig.
Gillar du han?: Väldigt mycket :)



Kommentarer
Postat av: Karin

Söt du e !

2008-08-06 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback