Off to Greece!

Hellu suckers!
Idag draaaaar vi härifrån,tjoho! Sitter och laddar upp med winegums för att liksom kunna känna mig sådär extra härlig ni vet! Oh,gud. Jag har inte packat klart än,men det löser sig. Det tar man ju sen i brådskan liksom. Om c.a 2 h kommer min kära mamma och hämtar upp oss. Det här kommer bli fint. Bästa är nog att folk börjar skolan när vi är borta,hah! Jag ska ligga och småfisa i hotellrummet medan folk går upp vill jag lova!

Om någon typ försöker få tag på mig,eller nåt. Så går inte det. För min mobil är typ helt pajj. Så ni får höra av er till lille Robin isf.

I love you,Puss!


Ni kommer hitta mig typ där.


Kommentarer
Postat av: Ann Malin Margareta Pousette

Hejjeeaaa :D Vill bara önska dig och resten av ditt sälskap en kanon resa!! Fy fään jag är avis! Ligg och fis lite åt mig med är du snäll! När kommer du hem? För jag kommer till Borran den 3 september och åker hem till Oslo igen den 9:e (: Lååång helg i Borran liksom! Så hör av dig och ha en underbar resa! Pussa på mamma Lena!!! Aj lav jaaa puss&pill fröken Pousette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback