Hej pungungar

På måndag flyttar jag och det känns helt crazy. Jag har inte ens börjat packa än.. kanske borde göra det,eh. Jag har hela helgen på mig att göra det sen och det känns ju skönt. Torsdag är min sista dag på jobbet och DET känns skönt! Klart man trivs på fina Ica City Knalleland ibland,men inte om jag tänker på det stora hela. Min rygg är helt förstörd och man blir trött på allt gnabb om att man råkat slå in fel apelsiner. Suck.

Har inget jobb i Oslo än,men jag söker som en tok och känner mig sjukt desperat just nu! Hjälp mig? Just nu känns det som att det får helt enkelt bara lösa sig där. Japp! Jag är en positiv människa,oftast.

Nu ska jag ta mig en dusch och kanske börja gå igenom mina lådor innan jobbet och se hur mkt skräp jag kommer slänga. För deeeet kommer vara en hel del! Tänk vad mycket skit man samlar på sig under 1½ år..galet.
Hörs,Puss!


Fredriksson hälsar.



Kommentarer
Postat av: Bella

Kan jag få ditt guitar hero + playstation ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback